26.05.2010

Livet i en svinesti

Kjære vaskedamer!
Har jeg ikke alltid vært snill og hygglig mot dere? Hilser og smiler når dere kommer, og rydder rundt pulten min så det skal bli lett for dere å vaske. Passer alltid på at papiret lander i søppelbøtta og legger aldri igjen bremsespor i doen.
Hvorfor gjør dere da dette mot meg? Vær så snill å komme tilbake!

Bildet viser doen utenfor lesesalen min. Det flyter over av søppel, står søppelposer i gangene og toalettene er stengt pga manglende renhold. Henger lapp på døren om at de i 3. og 4. etasje i Nordfløyen blir vasket. Jeg sitter i 2. etasje, i Sør.

Nei, denne posten handler ikke om noe jeg liker. Men jeg kjede meg veeeldig. Sitter å åpner nye sider i nettleseren, i håp om å finne på en ny side å sjekke ut. Ingen forståelse, sier du? Prøv å surfe på internett ca 10 timer om dagen, måneder i strekk. Man blir lei. Blir oppgitt av meg selv, må le litt. Og det liker jeg jo.

2 kommentarer:

  1. stakkar liten! Føler veldig med deg. Planlegge prøvetime på vikinghallen en dag? Jeg har vunnet årskort :)

    SvarSlett
  2. Off, eg var innom på fakultete for å tissa i dag (jepp, eg bruker det ikkje til anna enn tissing fortia) og usj og usj, eg gjekk fort ut igjen for å sei det sånn!!

    Off, det derre lotus greiene, vil ikkje snakke om det, eg SKJEMS!
    Men eg va 10 år då, og dum som eit brød. Kva med å løpe i fjellveien, der er det jo grus (sjølv om den er ganske så hard). Eg har ønska meg terrengsko til bursdagen, men de har ekstra mykje støtdemping- skal brukes opp Stolzen til hausten :-) Og ja! Klart eg e med på maraton, he he. Eg tenker Birkebeinerløpet neste sommar :-) E du med?
    2 mil før frukost er nok ikkje å anbefale, he he, eg var stiv i ei veke etterpå!

    Eg kjem på besøk til Belgia! Og du e alltid velkommen på Gjerstad på Tysnes :-) Tihi, da e so fint der- ihvertfall når da e sol.

    SvarSlett