27.05.2010

Verdens beste kjæreste!


Hadde hintet så smått til Mr.Mann idag om at jeg hadde lyst på jordbær med vaniljekesam (ok, bebreidet han for ikke å ha kjøpt jordbær på ICA da han var på SATS, han burde jo ha skjønt at jeg hadde lyst på jordbær!). Har hatt et prosjekt på å ikke spise meieriprodukter på 2 uker. Tanken var at jeg hører mange påstå at det er fantasitisk å ikke spise melk. Varte neeesten 3 dager. Én: leste om melk og eneste jeg fant var at jeg kom til mangle magnesium og kalium, eller noe sånt. To: Kostholdet mitt er basert på melk, jeg ble sulten! Så jeg trengte kesam.
Så da jeg kom hjem fra sykkeltur gikk jeg liksom helt umerkelig bort til kjøleskapet og fant.... jordbæryoghurt. Jaja, tenkte jeg, får vel være fornøyd med at jeg fikk servert frokost og kom hjem til ferdig middag og ren oppvask. Men neida, mannen hadde ferdigfiliterte jordbær OG kesam, gjemt bakerst innerst bortest. Jeg er helt klart verdens mest bortskjemte og har verdens beste kjæreste!

5 kommentarer:

  1. Tihi, Kenneth e herleg :-)
    Eg og vil ha fancy pulsklokke med GPS, men han støtte ikkje Mac dessverre- so eg må leite ei stund til!

    SvarSlett
  2. Åh, så søte dere er! Jeg tror jeg trenger mer meieriprodukter i livet mitt. De har liksom forsvunnet helt umerkelig..

    SvarSlett
  3. oj oj oj, du må ikkje vise meg sånt Maren- det er farliiigt!

    SvarSlett
  4. åh, så koselig! du har funnet deg en bra mann Maren, men du fortjener jo intet mindre :D
    jeg har oppdatert bloggen forresten *pause for sjokkerte gisp* det har jo ikke vært gjort siden februar :P

    SvarSlett
  5. He he he, magen var nok så stor på lørdag og, bere ikkje så ofte eg blotter den fram slik ;-)
    Nike+ er heilt genialt, eg har kost meg med den i eit år, og det er super motiverande. No kjenne eg at eg e klar for meir utfordning og pulsklokke etterkvart ;-)

    Eg syns definitivt du skal gå å ta nakenbilder. JE har tatt bilder av meg kvar månad sidan eg vart gravid, og når eg ser på bildene frå då eg var 4 uker på vei so tenker eg "WOW, såg eg verkeleg så hot ut!". Trur det er ein bra motivasjon å ha seg sjølv som forbilde, da e jo i da minste realistisk ;-)

    SvarSlett