02.06.2010

Living doll

Sliter litt med motivasjonen idag. Eller, ikke egentlig. Våknet klokken 6 av at magen skrek etter mat. Prøvde å overse den, men når magen befaler.. Så jeg er litt trøtt idag.
Prøver å lese gjennom tilbakemeldingen fra ei som har lest første utkastet til masteroppgaven min. Har snakker vi ikke selvtillitsboost, akkuratt! Så jeg muntrer meg opp med Living Doll "Har du søsken? Nei, takk og lov! Her er vi enearving!" eller "Grunnen til gårsdagens innlegg var at en kompis av en kompis av meg nylig fortalte at han rett og slett levde på trygd, fordi NAV ikke fant jobb til ham. "...Finner du ikke en selv?", spurte jeg forsiktig. "HAHA, nei DET er faen ikke min jobb, det får NAV gjøre!" Et kontant svar, hvilket han oppfulgte med å spørre om han kunne spandere en drink på meg. "JA TAKK, DET ER JO JEG SOM BETALER FOR DEN!" Åhhh, hun lyser opp dagen min!

4 kommentarer:

  1. To tomler opp for Elise, helt klart! :)
    Gleder meg til lørdag, jeg vil bake muffins nååå :D

    SvarSlett
  2. yey for Elise ja :) man kan bare ikke mislike henne! men jeg kunne vurdert å stenge henne i et kott og stjele garderoben hennes, hadde hun ikke bare vært så tiny... som om jeg hadde passet i hennes klær og sko liksom :S men veskene kan jeg ta :P

    SvarSlett
  3. ikke sjalu jeg heller... ikke i det hele tatt :(
    tjener penger på bloggen gjør de og... teite, perfekte mennesker med perfekte klær og sminke...

    SvarSlett
  4. Det er så sant, he he, Livingdoll er genial :-)
    Me har bestillt balja i grønn :-) Den kjem nok til å verta brukt på Mozart også :-) Gler meg til i mårra!

    SvarSlett